Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Wij verzamelden enkele veelgestelde vragen en helpen je hierbij graag verder. Staat het antwoord op je vraag hier niet tussen? Wij zijn uiteraard bereikbaar via info@tenz.be en via 09 331 60 50.

Mijn inschrijving

  • Hoe schrijf ik me in?

Als je je wil inschrijven op een nascholing, registreer je je eerst op onze website tenz.be. Op deze manier maak je een profiel aan waarbij je achteraf kan zien voor welke vorming(en) je bent ingeschreven. Eenmaal je geregistreerd bent, surf je naar de pagina van de vorming die je graag wilt volgen en schrijf je je in via de knop ‘Schrijf je nu in’.

Nadat je bent ingeschreven, ontvang je binnen de 24 uren een bevestigingsmail. Een week voor de aanvang van de vorming, ontvang je via e-mail de praktische info. Let wel, je ontvangt deze e-mail op het e-mailadres dat je hebt gebruikt om je in te schrijven. 

 

  • Hoe schrijf ik een collega in?

Wil je een (of meerdere) collega(’s) inschrijven? Dat kan! In het inschrijfformulier op de website vul je de namen en e-mailadressen van je collega’s in. Daarnaast duid je aan of je zelf de vorming volgt of niet. Zo zijn wij meteen juist geïnformeerd.

 

  • Waar vind ik de vorming terug waarvoor ik ben ingeschreven?

Surf naar tenz.be en log je in via het icoontje rechts bovenaan, naast de knop ‘Download catalogus’.  Nadat je bent ingelogd, klik je op het dropdown menu naast je naam en vervolgens op ‘jouw vormingen’.

 

  • Wat zijn de facturatiegegevens?

Tenz vzw, Brasschaatsteenweg 308, 2920 Kalmthout
Ondernemingsnummer: BE0435.850.197
IBAN: BE72 0011 9793 2216
BIC: GEBABEBB

 

Mijn aan- of afwezigheid

  • Krijg ik een aanwezigheidsattest?

Ja, tijdens de nascholing noteert de trainer de aanwezigheden en na de vorming ontvang je via e-mail je aanwezigheidsattest.

 

  • Wat als ik ziek ben?

Als je ziek bent, breng je ons het beste zo snel mogelijk op de hoogte via info@tenz.be. Dan regelen wij het nodige. Wanneer je ons je ziektebriefje bezorgt, betalen we je het inschrijvingsgeld terug.

 

  • Wat zijn de annulatievoorwaarden?

Je kan tot een maand voor aanvang van de vorming kostenloos annuleren, mits je dit meldt aan onze klantendienst (info@tenz.be). Bij annulatie minder dan een maand voor de nascholingsdatum, betaal je het volledige cursusbedrag tenzij je een geldig ziektebriefje hebt. Je mag je ook altijd laten vervangen door een collega. Hiervoor rekenen wij geen extra kosten aan. Eventuele vervanging meld je op voorhand aan onze klantendienst.

 

Het aanbod

  • Wat is het verschil tussen een basis- en vervolgsessie?

Bij sommige nascholingen kan je kiezen tussen een basis- en vervolgsessie. Het is de bedoeling dat je eerst de basisnascholing bijwoont alvorens je de overstap kan maken naar de vervolgsessie. In een vervolgopleiding bouw je namelijk verder op de geziene inhoud tijdens de basissessie. Het is zeker niet verplicht om een vervolgsessie te volgen, maar het kan wel handig zijn als je je verder wil verdiepen.